Djurförsök
Min profil
Program och tjänster
Allmänna villkor
Beställ online
Jobbmöjligheter
Leveransinformation
5 goda skäl att handla
Handla online
Vanliga frågor
Säkerhet
Kontaktinformation
Integritetspolicy
Produktinformation
Information om förfalskningar
Returer och byten

ORDERING ONLINE
Tillfälligt slut i lager/Restnoterade varor
Om en vara är tillfälligt slut i lager när du lägger din beställning kommer du att få information om detta och om förväntat leveransdatum på restnoterad vara via e-post. Restnoterade varor levereras så fort de är tillgängliga.

Du debiteras inte för någon vara förrän den har levererats. Om du vill annullera en restnoterad vara innan den har levererats är du välkommen att kontakta oss på 020 792 119.
Köpvillkor
Vi beklagar att vi måste begränsa beställningarna till högst fyra (4) stycken av varje vara per kund. Om du har några frågor är du välkommen att ringa oss på 020 792 119 eller kontakta oss via e-post.
Offer Codes
För att lösa in en rabattkod, skriv in din kod i textrutan "Rabattkod" i betalningsprocessen.

När en rabattkod är godkänd visas den på sidan "Beställningsöversikt".

OBS! Endast en (1) rabattkod kan användas per beställning.
Moms
Moms är inkluderat i priset
Vi accepterar följande kreditkort för betalning:
MasterCard
Visa

Vi accepterar tyvärr inte:
Kreditkort med faktureringsadress utanför Sverige

Viktig information:
Av säkerhetsskäl måste namn och adress stämma överens med uppgifterna på det kreditkort som används vid betalningen. Vi förbehåller oss rätten att annullera beställningar som inte uppfyller detta kriterium.
Med ett M·A·C-konto kan du se statusen på dina senaste beställningar genom att gå in på sidan "Orderstatus". Detta är det enklaste och snabbaste sättet att få aktuell information om dina beställningar hos M·A·C Cosmetics Online.

Vid beställningar som levereras inom Sverige blir du ombedd att logga in med din e-postadress och ditt lösenord när du klickar på "Orderstatus". En sida med en beställningsöversikt ger dig detaljerad information om dina aktuella och tidigare beställningar. När din beställning har skickats kommer ett spårningsnummer att visas. För att spåra din beställning via transportföretagets webbplats, klicka på spårningsnumret för att se leveransstatus på din order. Observera: Hos vissa transportföretag är spårningsinformationen inte tillgänglig förrän upp till 24 timmar efter att beställningen har skickats.
Ibland händer det att beställningar eller restorder annulleras av vårt system av olika skäl. Några av dessa skäl är:

Produkt(er) är inte tillgänglig(a)
Problem att bearbeta betalningsinformation
Det går inte att leverera till angiven adress
Två likadana beställningar har mottagits
Annullerad på kundens begäran

Om din beställning annulleras kommer du att få ett meddelande som förklarar orsaken till detta. Du debiteras inte för annullerade varor. Om du vill göra en ny beställning eller om du har frågor om en annullerad order kan du kontakta oss på 020 792 119 eller via e-post.